Cursa de cambrers amb cerveses
La Mostra de Cuina de les Illes Balears incorporarà enguany una de les activitats més dinàmiques i participatives de la seva programació: la I Cursa de Cambrers Juliette, que se celebrarà dissabte 28 de febrer al Parc de Sa Feixina, dins el programa oficial de l’esdeveniment.
La prova, patrocinada per la marca Juliette, està dirigida a professionals del sector de l’hostaleria i posarà a prova el seu equilibri, velocitat i habilitat en sala. Els cambrers participants hauran de preparar quatre gots del còctel Mallorca Spritz, elaborat amb l’aperitiu Juliette, i recórrer el circuit habilitat dins el recinte transportant les consumicions sobre una safata fins a creuar la línia de meta.
La competició premiarà els tres participants més ràpids amb un diploma acreditatiu, a més d’altres obsequis especials aportats pel patrocinador. Més enllà del component competitiu, la cursa vol reconèixer el paper fonamental del personal de sala en l’experiència gastronòmica i aportar un element lúdic i festiu a la programació de la Mostra.
INSCRIPCIONS
https://www.mostradecuinadelesillesbalears.com/cursa-cambrers/


Com cada 1 de març, celebram l’aniversari de l’entrada en vigor del nostre Estatut d'Autonomia i la constitució de les nostres quatre illes, Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera, com a comunitat autònoma de les Illes Balears. És un dia per reivindicar la nostra autonomia i tot allò que ens defineix com a poble: la nostra història i arrels, la nostra cultura genuïna, les nostres tradicions i el nostre caràcter inevitablement lligat al fet de ser quatre illes, la nostra mar Mediterrània i l'orgull de ser d'aquí.
L’orgull per la nostra terra, per les nostres tradicions i el nostre patrimoni, però també orgull de ser unes Illes de gent feinera, unes Illes innovadores i modernes, plenes de talent, de cultura, de campions i campiones. Unes Illes que, amb molt d'orgull, volem que siguin l'avantguarda de la Mediterrània.
Feliç Dia de les Illes Balears!