Visites guiades teatralitzades nocturnes
Visites guiades teatralitzades a càrrec de Qmiras Producciones, en què, a través de dos personatges, s’explicarà el passat i el present de la història dels edificis del Consolat de Mar i la Llotja com a seu de la Presidència del Govern de les Illes Balears.
És una activitat amb places limitades que requereix reserva prèvia (consolat.caib.es)
Activitat adreçada a majors de 16 anys. https://www.caib.es/sites/consolatdemar/ca/visites_guiades_teatralitzades/
Es recomana arribar 10 minuts abans de l'inici de l'activitat. El punt de trobada és l'entrada al Consolat de Mar, pel Passeig de Sagrera.

Com cada 1 de març, celebram l’aniversari de l’entrada en vigor del nostre Estatut d'Autonomia i la constitució de les nostres quatre illes, Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera, com a comunitat autònoma de les Illes Balears. És un dia per reivindicar la nostra autonomia i tot allò que ens defineix com a poble: la nostra història i arrels, la nostra cultura genuïna, les nostres tradicions i el nostre caràcter inevitablement lligat al fet de ser quatre illes, la nostra mar Mediterrània i l'orgull de ser d'aquí.
L’orgull per la nostra terra, per les nostres tradicions i el nostre patrimoni, però també orgull de ser unes Illes de gent feinera, unes Illes innovadores i modernes, plenes de talent, de cultura, de campions i campiones. Unes Illes que, amb molt d'orgull, volem que siguin l'avantguarda de la Mediterrània.
Feliç Dia de les Illes Balears!